MRL

Idag var jag på gymmet och provade MRL.
OMG vad jobbigt det var!!!
Tur att jag inte ha testat detta förut, för det hade jag aldrig orkat.
Detta är ett pass på step bräda och framförallt på benövningarna började mina ben att darra.
Instruktören var kanon! Hon visade alternativ för basic och mer avancerad. Så man hade alltid rörelser att följa om man inte hängde med de avancerade rörelserna. Och detta gör nog att jag kommer gå på detta igen för konditions delen var grym. Har nog aldrig varit så svettig. Gött att få komma hem och tvätta håret efter ett sådant pass;))

Här hemma hostas det rejält om mina pojkar och jag började tyvärr känna mig snorig idag:( hoppas det bara blir snor och inget annat. Förlitar mig på vitamintabletter och kanjang;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0