Våga vägra ära semla!

En semla är 16 viktväktar points. Detta motsvarar en mycket bra middag! För att bli av med en endaste semla skulle jag behöva köra 2,5 ZUMBA pass!
Så idag har jag kommit fram till att det inte är värt det. År 2013 blir det ingen semla!
Jag fortsätter min fokus på en bra februarimånad med ett gott resultat!

Idag fick träningsverk en helt annan innebörd för mig. Jag har träningsverk på ställen som jag inte ens visste att man kunde ha träningsverk! Så det är nog bra med en vilodag:) men imorgon kör jag igen!
Gick en promenad i kylan med pojkarna så musklerna fick röra lite på sig i alla fall:)
Nu ligger jag i soffan och vilar upp mig inför nattens pass på jobbet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0