Hmm?! Hur ska jag komma in på toa?!

Idag har Jonas och jag burit grejor upp och ner. Mest Jonas på slutet för mina ögon kändes som sandpapper efter flera nätter sv lite sömn:( Jonas tyckte jag såg ut som han kände sig så vi är nog väldigt trötta båda två.

Nåväl när vi började bära grejor gjorde Adam det samma. Kolla vilken fin hög det blev utanför toan. Sen var garderoberna lastbilar som han fyllde med alla plastlådor från köket.
Oh My God säger jag bara! Vilken röra!

Nu är rummen någorlunda klara. Bara lite småplock och justeringar kvar:)

Ikväll är det första natten för Lukas i eget rum!
Adam var 10mån när han fick eget rum och nu Lukas på 10,5mån. Stora killar ska ha egna rum:)))
Det kommer säker gå hur bra som helst.
Undra bara när man får lov att vakna imorgon. 05? 05:30? 06? 06:30?
Förresten så är det Jonas som ska gå upp då för jag ska få sova till kl 09:) lyx!

Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0