IKEA

Idag på eftermiddagen blev det en promenad till IKEA med barnen.
Målet var att Adam skulle få springa av sig så vi gick igenom hela varuhuset!
Adam ville ha en liten vagn som han körde rally med och skulle stanna och springa hela tiden. Det nya i alla fall för mig är att de säljer TV nu tror jag i alla fall för det fanns hur många som helst i ett hörn. OCH alla tv apparater var på Adams nivå så han blev ju helt lyrisk, hehe.
Sedan sprang han och körde sin vagn vidare. Stannade brevid en ärldre herre som hade en tom stor vagn. Tittade på honom och sa: Vi har likadana. Du en stor och jag en liten. Äldre herren tittar på Adam och ler -ja, det har du rätt i. Adam supernöjd springer vidare och säger -Flytta på er ni är i vägen! När han möter andra som går i motsatt riktning. Följa alla pilar i golvet var också en hitt när jag berättade att när pilarna tar slut är vi framme vid leksakerna =) Efter övervånningen ledsnade han på sin vagn och ville åka med i vagnen. Men sprang lite i slutet igen men var dock tvungen att lägga sig och vila lite.
Avslutningsvis blev det en mjukglass för 5kr och en blåsig promenad hem.
Ps, Om ni undrar vad Lukas gjorde så satt han fint i vagnen och tittade på sin bror tills han somnade av ren utmattning;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0