Odlingar

I år har jag lovat mig själv att jag inte ska odla så mycket som förra året. Detta inkluderade absolut inga fröer inomhus som förra året med paprika, chili och tomat!
Men sist för någon vecka sedan var jag på plantagen och såg fröpåsar för barn med bl.a. En tidig tomat sort och solrosfrön som ska bli upp till 2m långa. Så detta kunde jag inte låta bli att köpa så det har Adam och jag nu planterat tillsammans. Det är jätte spännande att se det växa. MEN det växer för långsamt, vart är tomaterna undrar Adam?! Förklaringen att det tar tid köper han liksom inte, hehe. Men snart så har vi tomater:)
Solrosfröna växer så det knakar. Detta kom upp efter bara en vecka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0