Stämbandinflammation

Har jag:( rethostan gick aldrig över så efter 2v bestämde jag mig för att gå till läkaren. Fick träffa en jättebra doktor igår som inte händer allt för ofta;) fick brustabletter att ta i ett halvt glas vatten. Och de fungerar faktiskt!! Superglad och mår redan mycket bättre. Nu är liksom hostan kontrollerbar:)
Så nu ser jag ljuset i tunneln att jag kan nog träna igen om ca en vecka:)!!

En infektion som gått över till en inflammation på stämbanden:(
Varför ska jag alltid bli värst drabbad med sjukdomar i familjen hela tiden?!
Men det är ju bättre att det är jag än barnen:)

Så för alla er med rethosta. Palla er iväg till läkare och få detta utskrivet så blir allt bättre.
Jag har sovit i 6,5h i ett sträck i natt och vet inte när det hände senast. Hur skönt och utvilad som helst:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0