Tungt i huvet

Idag var det dags efter mer än en månads uppehåll!
TRÄNA
Jag tog mig till gymmet och det var en stor kamp med mig själv. Usch!
Men jag kom dit och efter 10min på crosstrainern och lite benövningar började mitt huvud hänga med på att detta är roligt. Tur för mig:)
Alla vikter på maskinerna fick jag typ halvera mot gången innan som jag tränade. MEN första gången jag sprang 5min i sträck. Sedan slog jag mitt personbästa på rodden:) blev lite jävlarannamma i slutet, hehe;)

Så på söndag börjar jag seriöst med VV igen. Inget godis förrän till påsk. Och slut på dessa ofantligt goda kvällsmackorna som är så livsfarliga. Så varför liksom?! Men men. Skönt att slipps tänka ibland. Som sagt nya friska tag:)

Dagens belöning = jag vill träna igen:) så målet från februari påbörjas igen. Träna alla lediga dagar:)

Utanför gymmet ser jag titt som tätt den här bilen. Läckert va?
www.carlashes.com
Kanske ska skaffa till lillräcern?!;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0