Uppesittarkväll

Imorgon natt är det dags att jobba nattpass igen så ikväll är jag ensam uppe för att vända lite på dygnet så jag orkar jobba imorgon:)

Så på min egna tid ikväll bestämde jag mig för att sy en dra på vaxduk på soffbordet! Helt ok om jag får sägs det själv:)))
För det är nämligen så att Lukas hade annars hackat sönder vårt fina bord totalt! För hans favoritsysselsättning just nu är att banka saker som låter i golv och allra helst bord!
Bordet kostade ju ändå några kronor att köpa så det vore synd om det blev totalt förstört! Och att jag inte kommit på den här idéen innan!!
Jag minns inte att Adam gillade att banka så här mycket för han satt mest i sin gåstol. Lukas tar det typ som ett straff att hamna i gåstolen medan han gillar krypa runt ställa sig upp och banka , banka och banka!

Så nu du Lukas kan du banka för nu är bordet baby/barnsäkrat! Haha:)

Visst blev det bra?!

Ps, naturligtvis så är det mjukt vitt filttyg under vaxduken;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0