Pirat

Idag hade vi en förväntansfull pirat som skulle gå på axels 3års kalas. Nya piratkläder och hatt. Paketet med vattensprutan är med. Allt klart!
Adam och jag promenerar till axels hus. Ingen öppnar det är helt mörkt i huset. Jag ringer hem till Jonas. Och Jonas kollar inbjudan. Kalaset var igår och inte idag.
Så sjukt dåligt samvete har jag aldrig haft. Började nästan gråta själv. Medan Adam bara sa axel är inte hemma vi får gå hem igen. Så Adam tog det betydligt bättre än vad jag gjorde. Tur var väll det:). För att bättra på mitt dåliga samvete åkte vi ner till Coop så Adam fick välja en leksak = vattenskjutan!! Så fick han en liten godispåse också.

Detta ska aldrig hända igen. Fan vad dåligt av mig rätt ut sagt!

Men visst är han fin i sina pirat kläder?!
Mammas hjärta <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0