Lekplayset

Idag för att få en lättare nattning så var vi och sprang av oss på Lekplayset i en timme.
När vi ställde bilen på parkeringen och skulle gå in mötte vi en pappa som var helt vitmålad med några svarta ärr i ansiktet. Var av Adam säger jättehögt :-
Vilken ful gubbe!!!
Jag och den andra pappan ler åt varandra lite och går vidare åt varsitt håll;)
När vi väl kommer in så springer Adam gärnet. Länge sedan jag såg honom med en sådan överskottsenergi!
Adam går fram till två andra barn med pappa som leker i bollhavet och säger 
:- hej jag heter Adam får jag leka med er? Det här är min mamma och hon heter Elin. 
Och självklart får Adam leka med dom och han ser till att alla ska samla de LILA bollarna för sig;))
Mammas pojka det;)


Efter lektimmen var vi på Ica maxi och handlade 3kg zatsumas!
Det går åt minst 8st per dag här hemma nu. Och goda är det ju och nyttiga:)))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0