Ny bil?!

Funderar hårt på att skaffa en ny bil istället för lillskitbilen som vi har. 
Nu när jag är den enda pendlaren i familjen så förtjänar jag lite lyx tycker jag allt!
Jag har två favoriter just nu
Frod Fiesta och Renault Clio

Kollade på Renault hemsida och där kunde man jämföra förbrukningen. 
Och jag kan tydligen spara 16000kr på att byta bil. Helt otroligt!




Men först får vi hålla tummarna på besiktningen den 29/10, att det inte blir för mycket renoveringskostnader. 
Att den inte går igenom det vet jag...., som sagt frågan är bara hur dyrt det blir?
Sedan när den är godkänd och klar ska den säljas! Trött på den!



Kommentarer
Postat av: Elin

Vi har Ford Fiesta på jobbet. Liten rolig bil att köra :)
Själv är jag inne på en Kia Rio :)

2013-10-18 @ 23:33:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0