Weekend bokad!

Då var det bestämt:)
En weekend för familjen i Eskilstuna i mitten av november. 
Det ska bli så mysigt att komma bort lite:)
Jag har bokat in oss på comfort Hotel Eskilstuna. 
När jag var liten var det ett stadshotell sedan brann det upp och nu är det två hotell. Ett elit och ett comfort. Skiljer typ 400-500kr natten. 
Innan jag valde hotell ringde jag och frågade om hotellpolen fanns kvar i något av hotellen men den brann tydligen upp den med:(
För där var jag typ och badade en gång i veckan när jag var liten. Mycket mysigt. Men det är historia nu. 
Hade varit kul att få bada där igen. 

Men vi får sikta in oss på Leos lekland istället som tydligen ska vara en hit för alla barn i Eskilstuna:)
Och naturligtvis ett besök på bästa restaurangen Ming Place! Mums:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0