Handboll

Idag var det dags för att testa handboll. 

Adam hjälpte mig att stretcha innan;)
Mycket snällt;)

Ja hur ska man sumera handbollen?
Så fort det var lekar som inte inkluderade boll var han superintresserad och med. 
När det var en boll med i bilden har han inte så intresserad.....
Sedan är det ju det här vanliga att han inte lyssnar på det som inte passar honom som är rätt frustrerande;)

Svårt också för jag kan inte hjälpa till heller eftersom jag har med mig Lukas. 
Han underhöll jag med frukt hela timmen. Släpade upp vagnen för en lång trappa själv. För han sitter bättre i den och gillar läget än i mitt knä. 

Så fortsättning följer med basket nästa vecka:) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0