Nöjd!

Nu så. Idag har jag kört 6h i trädgården. Vilket kanonväder:)
Jag har trimmat häcken. Rensat resterande ogräs på utsidan av häcken
Plockat upp allt efter häcken. Klippt två buskar. Lagt på gödning på häcken och växter.
Nu när jag staplar upp det så här känns det inte så mycket med det var det!
Har fyllt båda komposttunnorna idag;)

Sedan har jag typ pratat med alla grannarna idag då de gått till brevlådan och hämtat posten;)
Alla tycker det blir mycket fint och de beundrar Jonas plattläggning runt hörnet speciellt:) kul att höra:)

Imorgon blir det mer trädgård om vädret tillåter..., ryktas om regn. I så fall får det bli plommonsaft, plommongelé, plommonmarmelad;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0