Inte så smart....

Idag när vi kom hem från dagis vill barnen som vanligt gå och klappa på vår isbjörn som de döpt till isis. 
Men den här gången fick Lukas för sig att klättra under staketet istället. 
Man kan säga att han fastnade rätt rejält under där tills jag fick loss honom. 
Vet inte fall det syns så tydligt på bilden men sär under staketet ligger han i alla fall. 

Och nu undrar ni säkert vad jag gjorde under tiden...?
Jag stod precis där kortet är tagit ifrån och tittade hela tiden på detta engagemang att krypa under staketet. Jag sade till Lukas flera gånger att han skulle fastna men han vägrade att lyssna. Men när han väl insåg själv att han satt fast blev det värsta paniken.
Som sagt, inte det smartaste han har gjort men förhoppningsvis gör han det inte igen;))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0