Sjukstugan

Det är som värsta sjukstugan här hemma nu. Jag äter pencilin för jag har opererat bort två tänder, dock börjar jag må bättre men är långt från bra. Adam har fått värsta hostan och bara hostar hela tiden. Lukas var vi på jourvårdcentralen med idag och han hade öroninflammation så han fick pencilin han med. Den enda som är frisk är Jonas men han har ju varit sjuk och hostat 2v innan detta. 
Det gör ont i hjärtat när Adam säger: mamma, jag vill inte vara sjuk på julafton. För jag vet att han kommer vara sjuk då för denna hosta blir man inte av med på två dagar. 
Lukas däckade av i soffan ikväll. Så söt när han sover
Adam var och la på Lukas en filt när han sov för Adam ville ta hand om sin lillebror. 
Imorgon ska vi ta det Superlugnt så vi är pigga, glada och förväntansfulla att fira julafton en dag tidigare hos mormor och morfar:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0