Mysdag med pojkarna

Idag har jag varit ledig med pojkarna hela dagen. 
Vi åkte in till stan och shoppade nya kepsar då det går åt som smör i det fina vädret. Sedan talade Adam om att de ville leka i lekrummet och efteråt kunde man äta och om man åt duktigt fick man en sockerbulle:)
Sockerbullen var det viktigaste som fanns vi fick absolut inte missa sockerbullen!
Vi hamnade på Sally's och åt pannkakor med en kaka till efterrätt som såg ut som en sockerbulle för de hade inga riktiga sockerbullar men detta gick bra ändå tyckte Adam. Barnen hade mat på golvet både med flit och inte, jag försökte styra upp situationen så gott jag kunde men det är inte lätt med två vildingar. Personalen var supertrevlig, sa att det inte gjorde något och sa lämna det bara vi tar det sen. Detta är något jag uppskattar som mamma och kund att de verkligen förstår att det inte är så lätt alltid med två barn själv ute och äta. 
Så många plus till Sally's i Alingsås!!

Efter shoppingturen blev det en sväng till Ica maxi, och jag som har möjligheten att shoppa nästan vilken dag som helst så varför lär jag mig inte att jag inte ska besöka Ica maxi en fredagseftermiddag?!?
Mycket folk? O JA! Men det gick ok. 

Efter detta åkte vi hem och sprang i vattenspridare och badade lite ute i polen. Underbart med nakenfisar:)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0