11761 visningar på Youtube!

Ikväll när Jonas och jag satt i soffan plingade min telefon till. Det var youtube som ville gratulera mig för jag hade ett uppladdat videoklipp som fått över 10000st visningar!
Nyfiken som man är måste man ju gå in och kolla för jag tror det inte är sant....
Men när jag skrollar igenom alla mina videouppladdningar har alla mycket fler visningar än vad jag har sett sedan sist jag var inne. Det normala för mina videoklipp har varit ca 11st visniingar men nu verkar det ha hänt något mycket roligt!
Detta videklipp har hela 11761 vsiningar!!! Wow säger jag bara=) 
 
 Och då vill jag också tillägga att detta filmade jag när jag var ensam med Adam och Lukas på Liseberg och hade med mig dubbelvagnen=) Känner mig rätt stolt faktiskt!
 
 
 Detta videoklipp har 915st visningar och det är fortfarande mycket fler än 11st;)
 
 
Mycket roligt och inspirerande detta!
Det blir helt klart fler videoklipp framöver, tjoho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0