12år tillsammans

På måndag är det 12år sedan jag och Jonas träffades. Tiden har bara flugit förbi!
Idag så överraskade jag min älskling med en avslappnande dag och med överraska menar jag att han visste ingenting förrän en timme innan då jag väckte honom=)
Och alla som känner mig är det högst ovanligt att jag kan hålla hemlisar när vi ska någonstans, utan alltid förr eller senare avslöja vad vi ska göra innan för jag gillar att planera. MEN inte denna gång, Jonas var faktiskt lite imponerad, haha.
Dagen som jag planerade var ett biomaraton på Bergakungen.
 
Film nummer ett var denna som vi såg
 
 
Filmen var jättebra men man kände rakt igenom att det var en mellanfilm som byggde upp handlingen för det sista filmen men helt klart sevärd!
 
När denna film var slut gick vi till Danilo restaurangen och åt, vi hade bara ca 40min på oss men personlaen var super och gav oss lite extra snabb service=) Så många plus till dem!
 
Och när vi var mätta och belåtna var det dags för film nummer två som bjöd på många skratt och det som också var roligt var att det var mycket blandad åldrar inne i biografen :D
 
 
 
Tack min älskling för 12 fina år tillsammas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0