Borta bra men hemma bäst!

Nu är Adam och jag hemma efter vår weekend i Sthlm.
Det var som alltid mycket trevligt och kvällarna spenderades vid köksbordet spelandes Yatzy efter barnen gått och lagt sig. Vi hann "bara" med 12st omgångar (6st per kväll) och natruligtvis kammade inte jag hem segern men lika roligt tycker jag det är ändå att spela, hehe
Och här är bildbeviset på att jag inte vann utan att jag förlorade, om ni kollar högst upp i bild så är det väldigt noga ditskrivet av vinnaren så att det skulle synas på bilden=)
Så om det är någon av er som är sugen på en Yatzy kväll är det bara att säga till, jag gillar att få stryk, haha;)
 
Tågresan hem gick lika bra som ditresan, mycket imponerad och stolt över Adam. Det blir garanterat fler tågresor framöver!
 
Direkt från tågstationen åkte vi till dagis och hämtade upp Lukas, han hade saknat oss så.
Adam hade köpt present till Lukas från Fjärilshuset som var massa fiskdjur. De badade lite tillsammans men Lukas tyckte inte det var lika skoj som Adam. För Adam badade i över en timme och såg ut som ett russin efteråt. Han har ställt upp hajarna mycket noggrannt innan bilden togs;)
 
Borta bra men hemma bäst!
Tack för en fin helg L & M <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0