Diska

Finns det något tråkigare?!
Disken bara hopar sig och berget växer innan man tar sig kraft och stoppar i diskmaskinen....
Varför tar det emot så?
Jag är en person som gillar att göra det NU istället för SEN men när det gäller disk gör jag det först när det är absolut nödvändigt..... och det betyder att om jag väntar tillräckligt länge hinner mannen ta hand om skiten så jag slipper, hehe 
Bra strategi va?
 
Detta är inte dagens disk uten för någon vecka sedan.
Då tog jag denna bild, skickade den till min man och skrev Välkommen hem;)
Naturligtvis tog jag hand om detta innan han kom hem även i fall hela min kropp skrek NEJ NEJ NEJ!
Varför är det så drygt att ta han om disken?
Det är ju inte alls jobbit egentligen, men varför tar det emot så?
Hur ändrar man inställning så det inte tar emot så?
Många funderingar som simmar runt i huvudet en sådan här trevlig fredagskväll, hehe;)
 
När mina föräldrar besöker oss har jag världens bästa pappa som kastar sig över köket och diskmaskinen. Han plockar ur och i och städar upp fint. Mycket tacksam för detta. Jonas har gjort ett videoklipp om vår diskmaskin då vi inte lade diskmanskinstabletten på rätt ställe i manskinen enligt mina föräldrar. Lätt att falla tillbaka i gammal vana att lägga tabeltten i, då vår maskin i Kållered inte öppnade luckan utan då var vi tvungna att lägga den i maskinen. Så Jonas gjorde en liten rolig grej och skapade en videotrailer om diskmaskinen som man lätt kan göra via sin apple dator.
Visst belv den bra?
 
 
Så nu har jag fått skriva av mig om att disk är tråkigt och att det finns roligare saker helt enkelt, så diska fort så slipper ni fundera lika mycket som jag;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0