Hoppsan hoppsan

Vad hände?!
Idag hamnade jag här, helt oplanerat men så trevligt!

Jag tänkte inte åka till Ullared alls nu innan jul men när en vän vill åka ner spontant och snabbshoppa lite så klart man ställer upp eller hur?
Det blev lite smått och gott och absolut inget onödigt;) hehe;)
Fokuserade mest på att hitta smågrejor som inte kostar så mycket till pojkarnas adventkalendrar som jag ska göra, så i det syftet var resan kanon. 
Men det var mycket folk. Tänk er höstlov...., behöver jag säga mer? Vi slapp i alla fall stå i kö in men folket trycktes på mer och mer inne i varuhuset så det var skönt att inte vara där så länge. 
Love Ullared, hoppas vi ses snart igen;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0