Dags för nya pass

Idag slog det mig att det kanske var dags för Adam och mig att göra nya pass. Och ja det var det!
Så nu får Adam och jag göra tid att gå och fixa nya pass. 

Så här såg vår stora prins ut på sitt första passfoto!!

Så söt och vad vi fick kämpa för att få denna bilden på passexpidotionen!

En liten bäbis som skulle sitta själv som absolut inte ville!
Och föräldrarna fick absolut inte synas på bild! Få ihop den ekvationen ni, haha;)

Så kommer vi till mitt foto!!
Jag kan ju bara förbättra min bild. 
Kom ihåg att precis innan den togs så sa polisen.- Du får inte le!!!
Voilà!
Resultatet:

Ingen vacker syn men men, haha
Jag är väl rätt söt ändå?;))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0