Odlingar

Förra måndagen satte jag lite fröer som en test för min nya odlingslampa som jag köpt. Aldrig haft någon odlingslampa förut så detta är spännande värre!

Efter 1v har vissa av de små godingarna kommit upp så här mycket!!

Och igår kunde jag inte hålla mig längre....

Voilà! 
Årets chilli och paprika fröer som ska odlas!
De är planterade och klara under odlingslampa. 
Och observera att detta bara är chilli och paprika, hehe
Så om någon vill paxa en planta eller två så är det helt ok!
I mars ska jag ge mig på tomater, gurka och prästkragar!
Prästkragarna blir spännande för de har jag aldrig odlat förut. 

Det är hur roligt som helst att driva upp fröer, så rogivande att se det växa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0