Nu växter det bara som den

Hittills har jag bara fått fram 31st chilli & paprika plantor och 26st tomatplantor. 




Vart ska detta sluta?!

Och just det förresten, har sått rabarberfrön för första gången som började komma upp idag. 
Riktigt spännande om det blir nått eller ej;)

Idag sken solen helt ljuvligt och då passade jag på att rensa lite ogräs i min blomsterhörna i trädgården och ta bort all Ljung där jag ska plantera påskliljor istället hade jag tänkt:)
Så vi får vårfint till påsk!

Jag är rätt positivt överraskad att det inte kommit upp sådär fasligt mycket ogräs. Skönt att hinna hålla undan!

Längtar så mycket till frostfria nätter = sommar och sol!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0